júl 2020
po ut st št pi so ne
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   
             

Letná príprava: M.Repiská

Návratu na kurty sa teší aj päťnásobná majsterka Slovenska Martina Repiská. Zvolenčanka tvrdo trénuje v novom prostredí dánskeho Holbaeku, a dbá na to, aby bola pri roztočení turnajového kolotoča v 100% forme.


Mati, aký bol tvoj návrat na kurty?

„Naďalej pokračujem v tréningovom procese. Po trojmesačnej kondičnej príprave sa cítim vo vynikajúcej forme a hneď po prvom týždni na kurte som zistila, že tá tvrdá práca naozaj stála zato. Návrat na kurt bol oveľa „jednoduchší“ ako som čakala, dokonca som bola príjemne prekvapená z prvých tréningov. Je to naozaj skvelý pocit byť opäť na kurte, všetky tréningy si užívam a postupne sa dostávam naspäť do hernej formy.“

Medzinárodné turnaje sa o malú chvíľu opäť rozbehnú. Začínaš už pomaly zvažovať kam povedú tvoje prvé kroky za bodmi?

„S plánovaním turnajov na novú sezónu ešte chvíľu počkám. Situácia sa stále mení a nie je ešte ani rozhodnuté, ako a kedy sa rozmrazí svetový rebríček. Teraz je pre mňa dôležitý tréning a som presvedčená, že keď príde čas na turnaje tak budem čo najlepšie pripravená.“

Čo dovolenka?

„Dovolenku naplánovanú nemám. Odísť a znovu sa vrátiť naspäť do Dánska je zatiaľ pre mňa komplikované, neodporúčajú nám z centra cestovať do zahraničia. Verím však, že sa mojim rodičom čoskoro podarí prísť na pár dní do Dánska a budeme môcť spolu po dlhom čase stráviť pár dní.“

Takže ťa čakajú letné mesiace len v Holbaeku?

„Áno, celé leto strávim v novom prostredí v Holbaeku. Žiadne turnaje, chcem sa naplno sústrediť na tréningy, zlepšovať sa deň čo deň a dostať sa do najlepšej možnej formy pred začiatkom novej sezóny.“

Priblížiš na záver všetkým ako vyzerá tvoj klasický deň?

„Môj bežný deň je postavený na dvoch tréningoch. Ráno je to väčšinou 2,5hod. bedmintonový tréning zameraný na rôzne herné cvičenia a poobede je to buď technika v hale, posilňovňa alebo spinning/beh. Dôležité je pre mňa to, aby som bola pred každým jedným tréningom na 100% pripravená fyzicky aj psychicky. Preto je podstatné to, čo robím mimo tréningu. Veľa času venujem rôznym typom regenerácie a strečingu, stabilizačným cvičeniam a flexibilite/mobilite. Mám svoje vlastné denné rutiny, ktoré sa spájajú so správnou športovou životosprávou. Kontrolujem si svoj spánok, zdravú stravu a každý deň robím aj iné veci, ktoré si užívam a robia ma šťastnou.“

22. 6. 2020